Întrebări frecvente

Mai jos găsești răspunsul la cele mai frecvente întrebări pe care le primim de la clienții noștri.

Colaboram cu firmele de curierat Sameday si DPD.  Livrarea se face in orice localitate din tara.

Logo DPD

 

Cost livrare 19.99 lei, in orice localitate din tara. GRATUIT, daca alegi sa platesti cu cardul online.

Termenul de livrare este de pana la doua zile lucratoare, dupa primirea emailului de confirmare a expedierii comenzii.

Exista si exceptii, cand livrarea poate dura pana la 7 zile, in functie de localitatea unde se expediaza coletul (de exemplu, localitatile mai izolate, unde exista o distanta apreciabila fata de depozitul firmei de curierat).

Imediat ce comanda ta este expediata, vei primi un email de confirmare. Emailul va include numele firmei de curierat care iti va livra coletul si un link de urmarire al expeditiei, pentru a putea verifica oricand unde se afla coletul tau.

Da, coletul poate fi receptionat de catre o alta persoana daca tu nu te afli la adresa in momentul in care curierul livreaza coletul. Persoana care ridica coletul trebuie sa semneze pentru primirea acestuia.

In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la adresa, vei primi o notificare de incercare livrare.

In ziua livrarii, vei primi un SMS de notificare livrare, cu numarul curierului. Poti stabili de comun acord cu curierul o noua data/ora de livrare.

In cazul in care nu vei putea fi contactat(a) de curier, coletul se va intoarce in centrul de livrare al firmei de curierat, unde va fi pastrat aproximativ 7 zile calendaristice.

Pentru a modifica datele din contul tau de client (inclusiv adresa de livrare), trebuie sa te autentifici in cont si apoi sa accesezi Modifica Adrese din sectiunea Contul meu.

In cazul in care ai plasat deja comanda si vrei sa schimbi adresa de livrare, te rugam sa ne contactezi pentru a putea actualiza adresa de livrare in sistemul firmei de curierat (in cazul in care coletul a plecat deja din depozitul nostru).

Visa, MasterCard, Plata Livrare

Iti oferim urmatoarele modalitati de plata:

  • Cu card online – comision 0%
  • Ramburs (numerar la livrare)

Cupoanele sau codurile de reducere pot fi introduse in pagina de finalizare comanda. Odata adaugat un cupon sau cod, vei vedea reducerea aplicata comenzii tale.

Doar un singur cupon poate fi aplicat unei comenzi. In cazul in care ai mai multe cupoane de reducere, poti plasa comenzi separate si aplica cate un cupon pentru fiecare comanda.

Pentru mai multe detalii si informatii cu privire la returnarea produselor, acceseaza sectiunea Returnare Produse.

Iti oferim SCHIMB MARIME GRATUIT in cazul in care nu ti se potriveste marimea.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maximum 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.

Detalii complete aici: https://shoefever.ro/returnare-produse/

Produsele comercializate pe site-ul www.ShoeFever.ro sunt in concordanta cu cerintele europene aplicabile la aceasta data inclusiv pe teritoriul Romaniei (conform legii 449/2003).

Toate produsele beneficiaza de o garantie comerciala de 30 zile.

Nu, poti plasa comanda ca vizitator (nu necesita inregistrare). Ai optiunea de a crea un cont in magazin, beneficiind astfel de simplificarea plasarii comenzilor ulterioare, avand deja datele tale de contact si adresa de livrare. Avand cont in magazin, vei putea urmari stadiul comenzii tale si link-ul de urmarire al coletului, precum si istoricul comenzilor tale.

De asemenea, poti plasa comenzi si telefonic: 0770 409 458

Daca a fost plasata cu succes comanda, vei primi o succesiune de doua emailuri:

  1. Email de confirmare: acesta confirma produsul sau produsele pe care le-ai comandat, costul total al comenzii si numarul comenzii tale, pentru referinte ulterioare.
  2. Email livrare comanda: acesta confirma faptul ca produsul a plecat din depozitul nostru si este in drum spre tine. Vei primi numarul alocat coletului si link de urmarire a expeditiei (firma de curierat te va tine la curent cu privire la detaliile de livrare).

Daca nu ai primit emailul de confirmare a comenzii, te rugam sa verifici folderul de Spam/Junk (cateodata pot ajunge acolo aceste emailuri).

De asemenea poti sa verifici stadiul comenzii direct din contul tau de client.

Sau, ne poti suna la 0770 409 458 si te vom ajuta cu placere!

Colegii nostri de la depozit lucreaza rapid pentru a-ti expedia coletul cat mai repede, din acest motiv nu poti modifica comanda din contul tau dupa ce ai plasat-o.

Pentru a modifica o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, precizand ID-ul comenzii (care se poate gasi in sectiunea Comenzile mele, sau in emailul de confirmare primit pe email dupa plasarea comenzii), sau sa ne suni la numarul: 0770 409 458.

Pentru a anula o comanda, poti sa raspunzi la emailul de confirmare plasare comanda, sau sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, precizand ID-ul comenzii (care se poate gasi in sectiunea Comenzile mele, sau in emailul de confirmare primit pe email dupa plasarea comenzii). Ori sa ne suni la numarul: 0770 409 458.

Desi facem tot posibilul sa pastram stocurile cat mai corect, ocazional pot aparea erori. Incercam sa minimizam situatiile in care produsele nu se mai afla pe stoc, dar te vom informa pe email in cazul in care comanda ta a fost anulata daca produsul comandat nu se mai afla pe stoc.

In cazul in care plata a fost efectuata cu cardul, iti vom returna banii si vei primi un email de confirmare.

O alta situatie cand comanda poate fi anulata, este atunci cand nu putem lua legatura cu tine in cazul in care adresa este incompleta, sau nu te putem contacta telefonic.

In cazul putin probabil in care ai primit din gresala un alt produs decat cel pe care l-ai comandat, te rugam sa ne contactezi pentru a verifica si remedia situatia cat mai repede cu putinta.

In cazul in care ai primit din gresala un produs neconform, te rugam sa ne contactezi pentru a verifica si remedia situatia cat mai repede cu putinta.

E foarte simplu sa iti masori lungimea piciorului. Pentru a afla marimea incaltamintei care ti se potriveste urmeaza pasii de mai jos:

1. Pune piciorul pe podea si sprijina-te in el, astfel incat starea piciorului sa fie aceasi ca atunci cand mergi incaltata (poti folosi o coala de hartie pe care iti asezi piciorul)

2. Traseaza o linie in jurul piciorului, tinand creionul sau pixul cat mai perpendicular, pentru a putea lua masurile exacte.

Cum aflu ce marime port

3. Cu o ruleta sau rigla, masoara lungimea maxima obtinuta (de la centrul calcaiului pana la varful celui mai lung deget). Atentie: masoara ambele picioare si foloseste ca referinta lungimea cea mai mare. De exemplu, daca la piciorul stang ai 23 cm si la piciorul drept 23.5 cm, atunci trebuie sa iei ca referinta masura 23.5 cm.

4. Masoara circumferinta in zona cea mai lata a piciorului.

Important: Rotunjeste rezultatul la 0,5 (de exemplu, daca lungimea piciorului ti-a iesit 23,2 cm, atunci trebuie rotunjit la 23.5 cm)

Atat! Simplu si rapid. ENJOY! ?

Pe pagina fiecarui produs este specificata si marimea calapodului si recomandarea marimii pe care sa o comanzi, in functie de numarul pe care il porti.

Tabel marimi incaltaminte – ShoeFever.ro
MARIMELUNGIME (CM)CIRCUMFERINTA (CM)
342220.2
3522.520.4
362320.9
3723.521.3
382421.8
3924.522.2
402522.7
4125.523.1
422623.6

Poti folosi functia de cautare din partea de sus a fiecarei pagini, sau, direct din meniul din partea stanga, daca accesezi magazinul de pe telefonul mobil sau tableta. Tasteaza numele produsului pe care il cauti si alege din rezultatele returnate (de exemplu, introdu cuvantul „cizme” sau „cizme peste genunchi” in casuta de cautare, si alege produsul care te intereseaza)

Poti de asemenea sa accesezi categoriile din meniu.

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului sau rezervari, poti pune o intrebare direct pe pagina produsului, sau ne poti contacta folosind formularul de contact de pe site sau telefonic: 0770 409 458

Nu, poti plasa comanda ca vizitator (nu necesita inregistrare). Ai optiunea de a crea un cont in magazin, beneficiind astfel de simplificarea plasarii comenzilor ulterioare, avand deja datele tale de contact si adresa de livrare. Avand cont in magazin, vei putea urmari stadiul comenzii tale si link-ul de urmarire al coletului, precum si istoricul comenzilor tale.

De asemenea, poti plasa comenzi si telefonic: 0770 409 458

Este recomandat sa iti creezi un cont de client in magazin pentru a putea plasa mai usor comenzile ulterioare, sau sa verifici stadiul comenzilor tale (cat si istoricul comenzilor anterioare). De asemenea, ne permite sa te tinem la curent cu promotii exclusive clientilor nostri. Si, desigur, vei fi clasificat(a) ca VIP!

In pagina de finalizare comanda, ai optiunea de a crea cont de client. Procesul de creare cont este simplu si rapid.

In plus, poti crea un cont folosind un contul tau de Facebook sau Google.

Pe pagina Contul Meu, sub casutele de login, ai un link „Ti-ai pierdut parola?”.

Da click pe link si vei fi redirectionat(a) catre o pagina noua unde trebuie sa introduci adresa de email cu care te-ai inregistrat. Odata introdusa, vei primi imediat un email cu un link de resetare a parolei.

Bineinteles, ne poti considera ca pe cel mai bun prieten al tau! Nu vom dezvalui nimanui datele tale (cu exceptia firmei de curierat, pentru a-ti putea livra coletul). Pentru informatii complete cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal acceseaza pagina dedicata: Politica de confidentialitate

In cazul in care alegi sa platesti cu cardul, plata se efectueaza exclusiv pe serverul ultra securizat al bancii Libra Bank (tranzactiile sunt procesate in sistemul 3D Secure)

3D Secure reprezinta un standard international de securitate dezvoltat de Visa (Verified by Visa) si MasterCard (Mastercard Secure Code). Acest sistem presupune o protectie suplimentara oferita tuturor cumparatorilor online care au un card de debit/ credit inrolat in sistemul 3D Secure. Vezi mai multe detalii aici.

Poti opta oricand sa te dezabonezi folosind link-ul de dezabonare disponibil in subsolul email-urilor pe care le trimitem, sau ne poti contacta direct.

Nu ai găsit răspunsul?

Lasă-ne un mesaj și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

contactează-ne