Intrebari Frecvente

Ce marime mi se potriveste?

E foarte simplu sa iti masori lungimea piciorului. Pentru a afla marimea incaltamintei care ti se potriveste urmeaza pasii de mai jos:

1. Pune piciorul pe podea si sprijina-te in el, astfel incat starea piciorului sa fie aceasi ca atunci cand mergi incaltata (poti folosi o coala de hartie pe care iti asezi piciorul)

2. Traseaza o linie in jurul piciorului, tinand creionul sau pixul cat mai perpendicular, pentru a putea lua masurile exacte.

Cum aflu ce marime port

3. Cu o ruleta sau rigla, masoara lungimea maxima obtinuta (de la centrul calcaiului pana la varful celui mai lung deget). Atentie: masoara ambele picioare si foloseste ca referinta lungimea cea mai mare. De exemplu, daca la piciorul stang ai 23 cm si la piciorul drept 23.5 cm, atunci trebuie sa iei ca referinta masura 23.5 cm.

4. Masoara circumferinta in zona cea mai lata a piciorului.

Important: Rotunjeste rezultatul la 0,5 (de exemplu, daca lungimea piciorului ti-a iesit 23,2 cm, atunci trebuie rotunjit la 23.5 cm)

Atat! Simplu si rapid. ENJOY! ?

Pe pagina fiecarui produs este specificata si marimea calapodului si recomandarea marimii pe care sa o comanzi, in functie de numarul pe care il porti.

Tabel marimi incaltaminte – ShoeFever.ro
MarimeLungime (cm)Circumferinta (cm)
342220.2
3522.520.4
362320.9
3723.521.3
382421.8
3924.522.2
402522.7
4125.523.1
422623.6
Cum gasesc produsul pe care il vreau?

Poti folosi functia de cautare din partea de sus a fiecarei pagini, sau, direct din meniul din partea stanga, daca accesezi magazinul de pe telefonul mobil sau tableta. Tasteaza numele produsului pe care il cauti si alege din rezultatele returnate (de exemplu, introdu cuvantul „cizme” sau „cizme peste genunchi” in casuta de cautare, si alege produsul care te intereseaza)

Poti de asemenea sa accesezi categoriile din meniu.

Produsul nu mai este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului sau rezervari, poti pune o intrebare direct pe pagina produsului, sau ne poti contacta folosind formularul de contact de pe site sau telefonic: 0762 659 464

Trebuie sa am cont de client pentru a putea cumpara?

Nu, poti plasa comanda ca vizitator (nu necesita inregistrare). Ai optiunea de a crea un cont in magazin, beneficiind astfel de simplificarea plasarii comenzilor ulterioare, avand deja datele tale de contact si adresa de livrare. Avand cont in magazin, vei putea urmari stadiul comenzii tale si link-ul de urmarire al coletului, precum si istoricul comenzilor tale.

De asemenea, poti plasa comenzi si telefonic: 0762 659 464

Ce se intampla dupa ce plasez comanda?

Daca a fost plasata cu succes comanda, vei primi o succesiune de doua emailuri:

  1. Email de confirmare: acesta confirma produsul sau produsele pe care le-ai comandat, costul total al comenzii si numarul comenzii tale, pentru referinte ulterioare.
  2. Email livrare comanda: acesta confirma faptul ca produsul a plecat din depozitul nostru si este in drum spre tine. Vei primi numarul alocat coletului si link de urmarire a expeditiei (firma de curierat te va tine la curent cu privire la detaliile de livrare).
Nu am primit nicio confirmare sau email de la voi

Daca nu ai primit emailul de confirmare a comenzii, te rugam sa verifici folderul de Spam/Junk (cateodata pot ajunge acolo aceste emailuri).

De asemenea poti sa verifici stadiul comenzii direct din contul tau de client.

Sau, ne poti suna la 0762 659 464 si te vom ajuta cu placere!

Pot modifica comanda dupa ce am plasat-o?

Colegii nostri de la depozit lucreaza rapid pentru a-ti expedia coletul cat mai repede, din acest motiv nu poti modifica comanda din contul tau dupa ce ai plasat-o.

Pentru a modifica o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, precizand ID-ul comenzii (care se poate gasi in sectiunea Comenzile mele, sau in emailul de confirmare primit pe email dupa plasarea comenzii), sau sa ne suni la numarul: 0762 659 464.

Pot anula comanda dupa ce a fost plasata?

Colegii nostri de la depozit lucreaza rapid pentru a-ti expedia coletul cat mai repede, din acest motiv nu poti anula comanda din contul tau dupa ce ai plasat-o.

Pentru a anula o comanda, poti sa raspunzi la emailul de confirmare plasare comanda, sau sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, precizand ID-ul comenzii (care se poate gasi in sectiunea Comenzile mele, sau in emailul de confirmare primit pe email dupa plasarea comenzii). Ori sa ne suni la numarul: 0762 659 464.

Comanda mea a fost anulata, de ce?

Desi facem tot posibilul sa pastram stocurile cat mai corect, ocazional pot aparea erori. Incercam sa minimizam situatiile in care produsele nu se mai afla pe stoc, dar te vom informa pe email in cazul in care comanda ta a fost anulata in cazul in care produsul comandat nu se mai afla pe stoc.

In cazul in care plata a fost efectuata cu cardul, iti vom returna banii si vei primi un email de confirmare.

O alta situatie cand comanda poate fi anulata, este atunci cand nu putem lua legatura cu tine in cazul in care adresa este incompleta, sau nu te putem contacta telefonic.

Am primit un alt produs fata de ce am comandat. Ce fac acum?

In cazul in care ai primit din gresala un alt produs decat cel pe care l-ai comandat, te rugam sa ne contactezi pentru a verifica si remedia situatia cat mai repede cu putinta.

Ce fac daca am primit un produs defect?

In cazul in care ai primit din gresala un produs neconform, te rugam sa ne contactezi pentru a verifica si remedia situatia cat mai repede cu putinta.

Cu ce firma de curierat expediati coletele?

Livrarea produselor se face oriunde in tara prin intermediul firmelor de curierat rapid DPD si Bookurier.

Costul transportului este de 15 lei (TVA inclus), indiferent de localitate.

In cat timp primesc comanda?

TERMENUL de LIVRARE al produselor este de pana la doua zile lucratoare, dupa primirea mailului de confirmare a expedierii comenzii.

Cum verific unde se afla coletul meu?

Imediat ce comanda ta este expediata, vei primi un email de confirmare. Emailul va include numele firmei de curierat care iti va livra coletul si un link de urmarire al expeditiei, pentru a putea verifica oricand unde se afla coletul tau.

Poate ridica altcineva coletul meu dau ca nu sunt la adresa de livrare?

Da, coletul poate fi receptionat de catre o alta persoana daca tu nu te afli la adresa in momentul in care curierul livreaza coletul. Persoana care ridica coletul trebuie sa semneze pentru primirea acestuia.

Ce se intampla daca nu este nimeni care sa poata receptiona coletul?

In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la adresa, vei primi o notificare de incercare livrare.

In ziua livrarii, vei primi un SMS de notificare livrare, cu numarul curierului. Poti stabili de comun acord cu curierul o noua data/ora de livrare.

In cazul in care nu vei putea fi contactat(a) de curier, coletul se va intoarce in centrul de livrare al firmei de curierat, unde va fi pastrat aproximativ 7 zile calendaristice.

Cum pot modifica adresa de livrare?

Pentru a modifica datele din contul tau de client (inclusiv adresa de livrare), trebuie sa te autentifici in cont si apoi sa accesezi Modifica Adrese din sectiunea Contul meu.

In cazul in care ai plasat deja comanda si vrei sa schimbi adresa de livrare, te rugam sa ne contactezi pentru a putea actualiza adresa de livrare in sistemul firmei de curierat (in cazul in care coletul a plecat deja din depozitul nostru).

Care este politica de retur/schimb produse?

Iti oferim SCHIMB MARIME GRATUIT in cazul in care nu ti se potriveste marimea. Pentru mai multe detalii si informatii cu privire la returnarea produselor, acceseaza sectiunea Returnare Produse.

Puteti confirma ca ati primit produsul pe care l-am returnat / confirma rambursarea banilor?

Intotdeauna vom confirma orice cerere de rambursare sau schimb, imediat ce aceasta a fost procesata.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maximum 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului retur.

Detalii complete aici: https://shoefever.ro/returnare-produse/

Cum procedez pentru a schimba un produs?

1. Completeaza online formularul de schimb (vezi mai jos), in maximum 48 ore de la primirea coletului.*

2. Iti vom expedia coletul Schimb:

  • in aceeasi zi, daca formularul este completat pana la ora 14:00,
  • sau cel tarziu in ziua urmatoare, daca formularul este completat dupa ora 14:00.

3. Schimbul se efectueaza pe loc: curierul iti va aduce coletul cu marimea solicitata in formular, iar tu ii vei preda coletul cu comanda initiala.

  • Important: Trebuie sa prezinti curierului continutul coletului pe care-l predai. Acesta trebuie sigilat de fata cu el, dupa ce este verificat continutul.
  • Pregateste coletul astfel incat produsul si cutia sa nu fie deteriorate in timpul transportului. Ambaleaza cutia in folia protectoare pe care ai primit-o, sau intr-o punga menajera.
  • Important: NU lipi nimic direct pe cutia produsului (banda adeziva, AWB, etc.)

Atat! Simplu si rapid. ENJOY! 🙂

Produsele au garantie?

Produsele comercializate pe site-ul www.ShoeFever.ro sunt in concordanta cu cerintele europene aplicabile la aceasta data inclusiv pe teritoriul Romaniei (conform legii 449/2003).

Toate produsele beneficiaza de o garantie comerciala de 30 zile.

Ce metode de plata acceptati?

Iti oferim urmatoarele modalitati de plata:

  • Cu card online – comision 0%
  • Ramburs (numerar la livrare)
Am primit un cupon de reducere. Cum il folosesc?

Cupoanele sau codurile de reducere pot fi introduse in pagina de finalizare comanda. Odata adaugat un cupon sau cod, vei vedea reducerea aplicata comenzii tale.

Pot folosi mai multe cupoane de reducere?

Doar un singur cupon poate fi aplicat unei comenzi. In cazul in care ai mai multe cupoane de reducere, poti plasa comenzi separate si aplica cate un cupon pentru fiecare comanda.

Trebuie sa a cont de client pentru a putea cumpara?

Nu, poti plasa comanda ca vizitator (nu necesita inregistrare). Ai optiunea de a crea un cont in magazin, beneficiind astfel de simplificarea plasarii comenzilor ulterioare, avand deja datele tale de contact si adresa de livrare. Avand cont in magazin, vei putea urmari stadiul comenzii tale si link-ul de urmarire al coletului, precum si istoricul comenzilor tale.

De asemenea, poti plasa comenzi si telefonic: 0762 659 464

De ce este recomandat sa imi fac cont de client pe ShoeFever.ro?

Este recomandat sa iti creezi un cont de client in magazin pentru a putea plasa mai usor comenzile ulterioare, sau sa verifici stadiul comenzilor tale (cat si istoricul comenzilor anterioare). De asemenea, ne permite sa te tinem la curent cu promotii exclusive clientilor nostri. Si, desigur, vei fi clasificat(a) ca VIP!

Cum creez un cont?

In pagina de finalizare comanda, ai optiunea de a crea cont de client. Procesul de creare cont este simplu si rapid.

In plus, poti crea un cont folosind un contul tau de Facebook, Instagram sau Google.

Am uitat parola sau numele de utilizator. Cum le pot afla?

Pe pagina Contul Meu, sub casutele de login, ai un link „Ti-ai pierdut parola?„. Fa click pe link si vei fi redirectionat(a) catre o pagina noua unde trebuie sa introduci adresa de email cu care te-ai inregistrat. Odata introdusa, vei primi imediat un email cu un link de resetare a parolei.

Sunt in siguranta datele mele personale?

Bineinteles, ne poti considera ca pe cel mai bun prieten al tau! Nu vom dezvalui nimanui datele tale (cu exceptia firmei de curierat, pentru a-ti putea livra coletul). Pentru informatii complete cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal acceseaza pagina dedicata: Politica de confidentialitate

In cazul in care alegi sa platesti cu cardul, plata se efectueaza exclusiv pe serverul ultra securizat al bancii Libra Bank (tranzactiile sunt procesate in sistemul 3D Secure)

3D Secure reprezinta un standard international de securitate dezvoltat de Visa (Verified by Visa) si MasterCard (Mastercard Secure Code). Acest sistem presupune o protectie suplimentara oferita tuturor cumparatorilor online care au un card de debit/ credit inrolat in sistemul 3D Secure. Vezi mai multe detalii aici.

Cum pot opta pentru a nu mai primi notificari pe email de la voi?

Poti opta oricand sa te dezabonezi folosind link-ul de dezabonare disponibil in subsolul email-urilor pe care le trimitem, sau ne poti contacta direct.