Contact

 

ShoeFever.ro / ZIKARO BIZ 

Iuliu  Maniu 186A, Bucuresti, Sector 6, 061124
J40/12437/2015, CUI 35111222
IBAN: RO40BREL0002001052970100, Libra Internet Bank
Tel:  0762 659 464 (L – V, 1000 – 1700)
E-mail: [email protected] | www.shoefever.ro

Adresa de retur: Bd. Timisoara 104A, Bucuresti, Sector 6

INTREBARI FRECVENTE

Se potrivesc marimile?

Da. Marimile sunt standard europene. In cazul in care calpodul este diferit fata de standard, acest lucru este specificat pe pagina produsului si recomandarea marimii care trebuie comandata. Pentru a afla ce marime porti, verifica ghidul de marimi.

Am returnat un produs, in cat timp primesc banii inapoi si cum?

Produsul trebuie returnat in conditii bune, neutilizat si nezgariat. In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului. NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

NU acceptam colete cu ramburs, sau trimise prin Posta Romana.

Banii vor fi returnati in maxim 14 zile din momentul primirii coletului returnat.  Informatiile necesare pentru rambursare:

  1. numele si prenumele.
  2. contul bancar (IBAN)
  3. titularul contului
In cat timp pot returna un produs?

In baza legii in vigoare, clientul poate returna orice produs achizitionat de pe orice site de comercializare online fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile lucratoare (conform O.U.G. 34/2014 ).

Inainte de a returna un produs trebuie sa ne anuntati telefonic la 0762 659 464 sau sa completati formularul de retur.

Cum procedez pentru a schimba un produs?

In cazul in care doresti sa schimbi marimea, suna la 0762 659 464 si comunica agentului de unde doresti sa ti se preia coletul. De ridicarea produsului de la tine ne ocupam noi.

Se fac livrari in weekend?

Da, doar sambata pana la ora 14:00 (in aria de acoperire FAN Courier). Duminica si de sarbatori legale nu se fac livrari.

Vreau sa cumpar doua sau mai multe produse. Cat ma costa transportul?

Indiferent de numarul de produse taxa de livrare este standard, de 15 lei. NU vei plati nimic in plus.

Se percepe taxa pentru km exteriori?

Nu. Costul transportului este de 15 lei, indiferent de localitate.

Pot sa aleg ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

Da. In cadrul procesului de comanda ai optiunea de a introduce o adresa de livrare diferita de cea specificata in contul tau de client.

Cum pot modifica adresa de livrare?

Pentru a modifica datele din contul tau de client (inclusiv adresa de livrare), trebuie sa te autentifici in cont si apoi sa accesezi Modifica Adrese din sectiunea Contul meu.

Pot modifica o comanda?

Nu. Pentru a modifica o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, precizand numarul comenzii (care se poate gasi in sectiunea Comenzile mele, sau in emailul de confirmare primit pe email dupa plasarea comenzii).

Trebuie sa am cont de client pentru a putea cumpara?

Nu este obligatoriu sa aveti un cont de client, dar pentru a simplifica cumparaturile ulterioare, sau pentru modificarea adreselor de livrare este recomandat sa aveti un cont de client.

Daca nu doresti un cont de client poti face comanda si telefonic: 0762 659 464

Produsul nu mai este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului sau rezervari, ne poti contacta folosind formularul de contact de pe site sau telefonic: 0762 659 464